Marketingszakmai elismerést nyert el a KÖBE kampánya
(
kiadva: 2012-11-27
)
A KÖBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület – mint a legnagyobb, hazai tulajdonú nem életbiztosító – szakmai eredményeit, termék-innovációját az elmúlt években több rangos díjjal jutalmazták, de most kommunikációs stratégiája és marketing kampánya is elismerést nyert. A hétvégén a marketing szakma évzáró rendezvényén rangos szakmai díjat kapott a több mint 10.000 embert megmozgató közlekedésbiztonsági rajzpályázatuk, s a hozzá kapcsolódó – egyszervolt.hu és traff.hu mint médiatámogatók – közreműködésével zajló komplex online kampány.
Baranyai Eszter, a KÖBE kommunikációs vezetője a hétvégi Midnight Meetingen vehette át az egyesület nevében az elismerést, amelyet a szervezők elképzelése szerint mostantól minden évben kiosztanak majd a marketing és kommunikációs szakma képviselői, s az általuk képviselt vállalatok közt. A díj presztízsét emeli az öttagú, szakmai zsűri összetétele, továbbá az általuk támasztott, komoly szakmai követelmények is. A nyertes Midnight Meeting-kampányok megfelelő mértékben ötvözik és alkalmazzák a marketing és marketingkommunikáció különböző elemeit, és összhangot teremtenek a marketingtervezés, a piackutatás, a médiatervezés és –vásárlás illetve a kreatív megvalósítás között.
A KÖBE, mint magyar tulajdonú biztosító a közelmúltban lezárult, közlekedésbiztonsági rajzpályázatához kötődő kampányával és a kreatívokkal az „Egy kis hazai” kategória díját vitte el. Ahogy Baranyai Eszter, a kampány megálmodója elmondta: „Azon túlmenően, hogy a pályázat ideje alatt, illetve a vírusfilmnek köszönhetően a kötelező-kampányidőszakban is jelentősen megnőtt honlapunk és Facebook oldalunk látogatottsága, örömünkre szolgál, hogy az eredmények azt igazolják, több mint 10.000 embert sikerült megszólítanunk a közlekedésbiztonság vonatkozásában a teljes online kampánnyal. Bízunk benne, hogy a gyermekek szereplésével, internetes csatornákra készült kisfilmünk további terjedésével üzenetünk minél szélesebb réteghez eljut majd, s hatással lehetünk arra, ahogy az emberek a közlekedésről gondolkodnak!”