bizalom, kölcsönösség, KÖBE
Magyar English Deutsch Français
Akadálymentes
Panaszkezelés


A KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület elsődleges törekvései közé tartozik Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálása, ezért teljeskörű és hatékony panaszkezelési ügymenettel állunk rendelkezésére. Alapvető célunk, hogy minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ebből adódóan visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, hiszen csak így tudjuk termékeink, szolgáltatásaink, ügykezelési rendünk, illetve eljárásaink folyamatos fejlesztését biztosítani.

Elérhetőségeink

Az esetlegesen felmerülő panaszának felvételére több fórumot is biztosítunk, hogy azt gyorsan és egyszerűen hozhassa tudomásunkra.
Személyesen, szóban: ügyfélszolgálati irodáinkban
település
cím
hétfő kedd szerda csütörtök péntek
Budapest 1108 Budapest Venyige u. 3. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Budapest 1062 Budapest Lehel u. 1/a. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Debrecen 4024 Debrecen Piac u. 56. 08:00-18:00 08:00-16:00 Az iroda 2017.11.07-én ZÁRVA 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Békéscsaba 5600 Békéscsaba Andrássy út 50. 08:00-18:00 08:00-16:00 Az iroda 2017.11.07-én ZÁRVA. 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Kecskemét 6000 Kecskemét Katona József u 1. Fsz. 1. 08:00-18:00 08:00-16:00 Az iroda 2017.11.07-én ZÁRVA. 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Szeged 6725 Szeged Vám tér 3. 08:00-18:00 08:00-16:00 Az iroda 2017.11.07-én ZÁRVA 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Kaposvár 7400 Kaposvár Berzsenyi u.28. 08:00-12:00 08:00-12:00 Az iroda 2017.11.07-én ZÁRVA. 08:00-12:00 13:00-17:00 08:00-12:00

Telefonon: 06 (1) 433 1180 (hétfő 08:00-20:00; kedd-péntek 08:00-18:00)
Faxon: 06 (1) 433 1181
E-mailben: , kárrendezéssel kapcsolatos panasz esetén:
Postai úton: 1108 Budapest, Venyige utca 3.

Felügyeleti szervünk

Magyar Nemzeti Bank
1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777
Telefon: 06 (80) 203-776

Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

Online vitarendezési platform

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Az online vitarendezési platformot a http://ec.europa.eu/odr linken érhetik el.

Kapcsolódó dokumentumok

Panaszkezelési szabályzat

Formanyomtatvány panaszbejelentéshez

MNB formanyomtatvány panaszbejelentéshez

Meghatalmazás minta

Pénzügyi Navigátor - Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Pénzügyi Navigátor - Pénzügyi Békéltető Testület

Pénzügyi Navigátor - Egy percben az online vitarendezésről