bizalom, kölcsönösség, KÖBE
KöBE
KöBE
KöBE
KöBE
Magyar English Deutsch Français
Akadálymentes
Panaszkezelés


A KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület elsődleges törekvései közé tartozik Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálása, ezért teljeskörű és hatékony panaszkezelési ügymenettel állunk rendelkezésére. Alapvető célunk, hogy minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ebből adódóan visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, hiszen csak így tudjuk termékeink, szolgáltatásaink, ügykezelési rendünk, illetve eljárásaink folyamatos fejlesztését biztosítani.

Elérhetőségeink

Az esetlegesen felmerülő panaszának felvételére több fórumot is biztosítunk, hogy azt gyorsan és egyszerűen hozhassa tudomásunkra.
Személyesen, szóban: ügyfélszolgálati irodáinkban
település
cím
hétfő kedd szerda csütörtök péntek
Budapest 1023 Budapest Zsigmond tér 13. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Budapest 1062 Budapest Lehel utca 1/A. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Debrecen 4024 Debrecen Piac u. 56. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Békéscsaba 5600 Békéscsaba Andrássy út 73./1. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Kecskemét 6000 Kecskemét Katona József u 1. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Szeged 6725 Szeged Vám tér 3. 08:00-18:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-14:00
Kaposvár 7400 Kaposvár Berzsenyi u.28. 08:00-12:00 08:00-12:00 08:00-12:00 13:00-17:00 08:00-12:00

Telefonon: +36 (1) 433 1180 (hétfő 08:00-20:00; kedd-csütörtök 08:00-18:00, péntek 08:00-16:00)
Faxon: +36 (1) 433 1181
E-mailben: , kárrendezéssel kapcsolatos panasz esetén:
Postai úton: 1108 Budapest, Venyige utca 3.

Felügyeleti szervünk

Magyar Nemzeti Bank
Székhely
Cím:1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levélcím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest
Telefon: (+36 1) 428-2600
Fax: (+36 1) 429-8000
web: https://mnb.hu/fogyasztovedelem
Ügyfélszolgálat
Cím: 1122 Budapest, Krisztina körút 6. (MNB Budai Központ)
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
Telefon: (+36 80) 203-776
e-mail:

Pénzügyi Navigátor

Online vitarendezési platform

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Az online vitarendezési platformot a http://ec.europa.eu/odr linken érhetik el.

Kapcsolódó dokumentumok

Panaszkezelési szabályzat

Formanyomtatvány panaszbejelentéshez

MNB formanyomtatvány panaszbejelentéshez

Meghatalmazás minta

Pénzügyi Navigátor - Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Pénzügyi Navigátor - Pénzügyi Békéltető Testület

Pénzügyi Navigátor - Egy percben az online vitarendezésről