bizalom, kölcsönösség, KÖBE
KöBE
KöBE
KöBE
KöBE
Magyar English Deutsch Français
Akadálymentes

Sajtóközlemények

Duplázott a KöBE a MagyarBrands díjátadó gálán. Mi a Kiváló Munkáltatói Márka titka?

( kiadva: 2019-04-03 )  

Kiemelkedő elismerésben részesült a napokban megtartott MagyarBrands ünnepélyes díjátadó gálán a KöBE.


A Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület immáron nyolcadik alkalommal képviselhette magát e rangos eseményen, ráadásul ezúttal két díjat is elvihetett.



 



A MagyarBrands Szakértői Bizottsága 2009 óta minden évben díjazza azokat a magyar márkákat, amelyek Magyarországon születettek, vagy az alapításukban magyarok vettek részt, s a maguk szegmensében ismertek és elismertek. A fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák 2018-ban  először munkáltatóként is megmérettethették magukat. ​ 



A munkáltatói márkák kiválasztásában a HR adatok adták az alapot. Emellett fontos szempont volt, hogy az adott vállalat milyen béren kívüli juttatásokat ad a dolgozóinak, milyen aktivitást végez a munkáltatói környezet javítása érdekében, és mennyire fektet hangsúlyt a megtartásra, a meglévő munkaerő megbecsülésére.



 „Kiváló Munkáltatói Márkának lenni ma már elkerülhetetlen. Mégsem egyszerű feladat, mert ez az építkezés a marketing, a PR és a HR területek összefogását teszi szükségessé. Nagy örömünkre szolgál, hogy a legkiválóbb magyar márkák között több munkáltatóként is jól helytáll, ezért kötelességünknek éreztük a piac figyelmét erre a szempontra is ráirányítani.”– mondta László Géza a MagyarBrands programigazgatója az új kategória kapcsán. 



 



A KöBE számára rendkívüli elismerést jelent, hogy az új, a munkáltatói márka kategóriában a pályázók közül csupán nyolc céget díjazott a bíráló bizottság, köztük  a hazai tulajdonú nem-életági biztosítót is. A díjátadó gálát nyitó kerekasztal beszélgetés keretében a sikeres munkáltatói márkaépítő programokról kérdezték a díjazottakat. Ekkor fény derült a kiváló munkáltatók „best practice” megoldásaira is. A KöBE-nél a munkáltatói márkaépítés elsődlegesen két területen figyelhető meg. Kiválóan működnek a társadalmi felelősségvállalási programok, amelyeket a dolgozók bevonásával szerveznek meg, ezzel elősegítve a „Mi-érzés” kialakítását. Ez hozzájárul ahhoz is, hogy a munkatársak a biztosítóra felelős munkáltatóként tekintenek, s ezáltal egyre büszkébbek arra, hogy az egyesületnél dolgoznak. A másik kiemelt területet az egészségfejlesztő programok jelentik.  Az igényfelmérések és az utólagos tapasztalatok is azt mutatják, hogy ezekre kiemelkedően nagy igény mutatkozik.



Az egészségösztönző programjaink közé tartozik a pénteki gyümölcsnap bevezetése, a kerékpártároló kialakítása, az irodai masszázs-szolgáltatás elindítása, a sportversenyeken való részvétel támogatása. No és nem feledkezhetünk meg a legújabb kezdeményezésünkről sem, a telephelyünkön kialakított, ugyancsak díjmentesen igénybe vehető fitness centrum kialakításáról. A komplexum megfelel egy jól felszerelt, piaci alapon működő fitness központnak, hiszen 30 gépes kardio és kondigépparkkal rendelkezik, de található benne ping-pong terem, játékgép-szoba és szauna is. A visszajelzések azt mutatják, hogy a fitness centrum üzemeltetése mérhetően és jelentősen növelte dolgozóink elégedettségét. Ez természetesen – a kapott rangos MagyarBrands elismerés mellett - már önmagában is óriási elismerés és öröm az Egyesületünk számára” – hangsúlyozta a kerekasztal beszélgetésen Baranyai Eszter, a KöBE kommunikációs vezetője.